събота, 22 май 2010 г.

Сграда до сграда, стига вече, ЕДВА ДИШАМЕ!

Здравейте, надявам се, че сте добре. В този пост ще пиша за сградите, които не спират да строят. Питам се, около вас така ли е? Защото, например, аз когато погледна през прозореца или терасата, виждам една полянка и 3 огромни сгради срещу нас(жилища), същото е и от другата тераса. Абсолютно нищо не се вижда, само едни пусти блокове. Интересен е фактът, че продължават да строят все повече жилищни сгради в околността. Е, на мен ми писна вече, задушавам се от тази постройка и атмосфера. Как пък на никой не му хрумна да даде пари да оправят пътищата или да ги дари някъде, вместо да започне с тези огромни проекти, които ще бъдат завършени след години. Не мисля, че съм единствения на това мнение, не съм и последният. По-добре да си построят някоя къща покрай града ( да си закупят парцел ) и да си живеят там, вместо да ни обграждат със сгради и да се чувстваме като в затвор. Какво мислите вие по този въпрос? По същият начин ли се чувствате?

3 коментара:

Deputata каза...

Точно по същият начин се чувствам,ПИСНА МИ от това строителство!!! Всички искат да живеят в нови блокове или жилища,които дори не са построени качествено.Плачевно е състоянието по крайбрежията ни,където е бъкано само от хотели.Ако продължим с това темпо да бетонираме природата и растителността в България,след време може и да се наложи да вървим километри, само за да покажем на децата си какво е това тревичка.

Unknown каза...

И аз съм на това мнение, но какво да се прави, бизнес. Няма как да му попречим. Мен също така ме дразнят многото коли от провинцията в София. Не че имам нещо против хората от провинцията, но София и без това си е пренаселена, няма нужда още хора да идват. Направо не може да се диша вече.

Yosif каза...

Гарантирал, че до няколко години всички зелени площи в Република България ще бъдат, бизнес постройки и какво ли още не. Наистина това е много нередно, но не ние лапетата сме тези, който ще казват на уж големите управляващи какво да правят...

Публикуване на коментар

Брояч